ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

هورا ..............

1392/11/12 10:21
نویسنده : مامان
524 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز مننننننننننننننننن

امروز بالاخره الآن اعلام کردن که مدارس ابتدایی مشهد تعطیل استهوراهوراهوراهورا

چقدررررررررررررررررررررررررر منتظر بودیم , دیشب تا ساعت دوازده شبکه خراسان رو به امید تعطیلی امروز مدارس نگاه کردیم ولی فقط نوشته بود شهرستانهای اطراف !!!!! خلاصه که خیلی مخصوصا برای شما ناراحت کننده بود ناراحت تو کف یه تعطیلی غیر از جمعه مونده بودیمنیشخند

دیروز عصر یکدفعه برف تندی شروع شد و ما گفتیم: ایمان صد در صد فردا تعطیلی !!! تو هم دلتو صابون زدی برای تعطیلی ولی وقتی اعلام نشد کلی خورد تو پرت افسوس

صبح که از خواب بیدار شدی همچنان منتظر تعطیلی بودی و به هر جا زنگ میزدم جواب منفی بود , تو هم همش میگفتی : مامان من امروز نمیرم , میخوام تعطیل باشم , که خدا رو شکرررررررررررررررر تعطیل شد الآن هم راحت برای خودت نشستی و داری کارتون نگاه میکنی و منتظری من کارم تموم بشه و بیای بازی کنی ...

چقدر برات خوشحالم نفسم که به اون چیزی که خواستی یعنی همون تعطیلی رسیدی قلبماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

فهیمه
12 بهمن 92 12:39
ایمان جون نهایت لذت رو از برف ببر.
مامان
پاسخ
مامان برديا
12 بهمن 92 23:50
واي ايمان جوووووووني منم تعطيل شدم امروز.چه حالي ميده مگه نه
مامان
پاسخ
صدددددددددددد در صدددددددددددددد
مامان برديا
12 بهمن 92 23:50
جانم چه لاغر و كوچولو
مامان
پاسخ
مامان سینا
13 بهمن 92 0:11
حسابی حال کن با این برفا عزیز خاله
مامان
پاسخ
مامان نازنین جون
13 بهمن 92 0:55
ایمان جونی از تعطیلات و برف لذت ببر
مامان
پاسخ
حتمااااااااااا
مامان خانمی
13 بهمن 92 10:44
سلام مامان ایمان جون ممنون که محمدسجاد من رو فراموش نمیکنی و بهش سر میزنی. من نمیدونستم که شما تو مشهد هستین.لطفا هروقت حرم رفتین از امام رضا بخواین که محمدسجاد من و بطلبه واسه پابوسی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم,خواهش میکنم وظیفه ست اگه قابل باشم حتما , نایب الزیارتون هستم
مامان عرفان
13 بهمن 92 11:07
تعطيلي خوش بگذره
مامان
پاسخ
ممنون عزیـــــــــــــزم
مامان عرفان
13 بهمن 92 11:07
ايشالا كه از تعطيلي نهايت استفاده را كردي
مامان
پاسخ
ترکوندم خاله جوووووووون
مامان عرفان
13 بهمن 92 11:08
چه تريپي در عكس گرفتي .
مامان
پاسخ
خاله ی ادریس :)
13 بهمن 92 15:09
اوخ شیطون بلا جوننیییی
مامان
پاسخ
مامان برديا
13 بهمن 92 18:14
خواهر جون از نظر پر مهرت خيلي ممنونم.لطفتون كم نشه
مامان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
فرزانه جون
14 بهمن 92 8:31
مدرسه که بهتره عزیزم خوش گذشت تعطیلات
مامان
پاسخ
جای شما خالی , خیــــــــــــــــــــــــــلی ممنون عزیزم که پیش ما میای
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:57
سلام ایمان جونم و مامان خانومی،خوبین؟چه خوب که ایمان جونی به آرزوش رسید و تعطیل شد
مامان
پاسخ
سلام عزیزم , آره دیگه تعطیلی هم دنیایی داره برای خودش!!!!
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:58
پس شمام از مشهد هستین؟؟چه خوب یادم باشه التماس دعا داشتم بیشتر بیام پیشتون
مامان
پاسخ
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 9:59
ایمان جونی ایشالله با برفا یه آدم برفی خوب درست کن،تا کیف تعطیلیت برات بیشتر بشه
مامان
پاسخ
به ما که فقط سردیش رسیده
آیسان مامان ماهان
15 بهمن 92 10:00
چه مامان با حالی که دستش به دعا بوده و به آب و آتیش زده که پسرش تعطیل بشه
مامان
پاسخ
طفلی بچم همش میگفت:مامان چرا تعطیل نمیشم گفتم یه کاری کنم که پسرم به آرزوش برسه !!این بود که دست به دعا شدم
مادر
16 بهمن 92 14:53
خوشحالم که برف همه جا را فرا گرفته.تهران الان 2 روز هستش که تعطیل هستش البته مهد آرمان بازه بخاطر مادرهای کارمند.ولی آی خوش میگذره روزهای اینجوری و خوابیدن زیر پتو گرم و کارتون دیدن و بیکاری.
مامان
پاسخ
واقعا , کاملا موافقممممممممممم
مامان خانمی
17 بهمن 92 12:03
سلام چه خبر از آقا ایمان ما و برف بازیهاش؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم, برف که زیاد نیومد , فقط هوا خیییییییییییییییییلی سرد بود