ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کیان با احساس من...

1395/10/7 17:01
نویسنده : مامان
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرای قند عسلم ....

یه چند وقتی بود اینترنت خونه قطع بود و به دلیل مصرف بی رویه اینترنت توسط دو عدد مادر و پسرپدر خانواده تحریم کرده بود و حاضر نبود طرح بخره و ما رو از این بی نتی دربیاره تا اینکه دیروز با اصرار بیش از حد ما , بالاخره به شرط طناب زدن ایمان و صد البته درست مصرف کردن ما اینترنتمون شارژ شد

بیشتر از این ناراحت بودم که ممکن بود شیرین کاریای کیان یادم بره و نتونم بنویسم خطا

و اما کیـــــــــــــــــــــــــــــــان ؛ عشق من , عمر من , پسر با احساس من

چقدر خوشحالم که کیان هست , چقدر وجودش آرامش بخشه واسه خونمون , چند شب پیش کیان ظهر نخوابیده بود , در نتیجه شب ساعت هشت خوابید , چقدر از وقتی که خوابید گذر زمان کند شد , اصلا انگار شب قصد نداشت بگذره , حوصلمون سر رفت , ایمان میگه : ما چجوری قبل از کیان زندگی میکردیم , چقدر زندگی بدون کیان سخته.

خیلی پسر با محبت و با احساسیه کیان , که البته این خصلتو از باباش به ارث برده , البته نه اینکه من بی احساس باشم ولی همسرم یه چیز دیگه ست

کیان عزیز من , چپ میره راست میره , میاد بغلم میکنه و میگه : مامانی دوست دارم , مامانی جیگرم , مامانی نفسم , مامانی عمرم , من که میخوام بچلونمش فقط و همه ی وجودمو قربونیه این همه احساسش بکنم

جملات رو اینقدر شیرین و قشنگ میگه که دلم غش میره براش بوس

بعضی کلمات رو برعکس میگه : مثلا میخواد بگه گوشی رو روشن کن , میگه : گوشی رو خاموش تن بغل

یا میخواد بگه : صداشو زیاد کن , میگه : صداشو تم تن قه قهه

قصه گفتن بلده , اِکی بود اِکی نبود میگه بغل

شب میره پیش باباش و قصه میگن و یه قصه رو ده بار تکرار میکنهخنده

نَیو , دوبایه , بییم , مدِسه , نُخوام , مُخوام , بسین , نتُن , پاسو , پُتلاق(پرتقال)اینها چند تا از کلماتی هستند که غلط غلوط میگه و ذهنم یاری میکنه

تو ماشین بعضی آهنگها رو که دوست نداره میگه :رد تن ولی اونایی که دوست داره میگه: این باسهبغل

خلاصه قشنگترین سن بچه ها به نظر من همین سنّه , بینهایت شیرینه واسه من

شازده کوچولوی مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهربان پدر
8 دی 95 11:15
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد فدایت پدرت
مامان
پاسخ