ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

محبت برادرانه...

1394/10/14 13:45
نویسنده : مامان
601 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

چند وقت پیش ایمان مریض شده بود , کیان هم میرفت پیشش و تند تند بوسش میکردبوس

بعدشم که خود آقا کیان همون ویروسو گرفت و بیچاره م کردگریه

کیان خیلی بامزه شده , تیتراژ خانه به دوش که شروع میشه , با دقت نگاه میکنه و میگه:توتو,توتو , وقتی هم که تموم میشه گریه میکنه و میخواد که دوباره شروع بشه , ما هم که دیدیم اینجوری نمیشه , تیتراژ رو ضبط کردیم و حالا هر وقت بخواد براش میذاریمچشمک

فرهنگ لغات جدید کیان:

خروسه میگه:قوقولی

پیشی میگه : مو

ببیی میگه:بب

علی : عللی

دود : دود(دود ماشینارو که میبینه میگه : دود دود)

کنار مدرسه ایمان یه نونوایی هست , هر وقت میرسیم اونجا میگه: نون نون

بوق ماشین :قو

کلاه :اُلاه

هر حیوون خشن : هاپو

هرحیوون آرومتر:ببییخندونک

بریم : مِ

گوشت : مو

کنترل : نونو

کشمش : مِ مِ

افتاد : اُتتا

قیچی , چاقو : ایچی

نازنین : نانَ نی

نارنگی : نانَ نی(این دو تا رو یه جور میگهزبان)

من فقط عاشق اینم , عمری از خدا بگیرم

اینقدر زنده بمونم که به جای تو بمیرم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بردیا
26 بهمن 94 18:45
قربونشون برم من
مامان
پاسخ
فدای تو جاری جوووووووونی