ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

آب قد....

1394/6/12 13:22
نویسنده : مامان
856 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهگی کیان جونم , با خونواده ی چند تا از فامیلا رفته بودیم آب قد , جایی بسیار سرسبز و زیبا با آبشاری که بین کوهها احاطه شده بود با یه هوای بهاری و دلپذیر و یه پیاده روی طووووووووووووولانی تا خود آبشارخسته

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان فهیمه
16 شهریور 94 12:01
بوس برا گل پسرا
مامان
پاسخ
فدای تو فهیمه جون
مامان برديا
17 شهریور 94 19:03
به به چه جاي باصفايي هميشه خوش باشيد
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم جای شما خالی بود
مامان نازنین جون
29 شهریور 94 10:21
خیلی خیلی خوب بود وخوش گذشت ... عکسها هم خیلی قشنگه مخصوصا عکس کیان رو درخت
مامان
پاسخ
آره واقعا ممنون عزیزم
عمه عاطفه
19 مهر 94 16:24
به عجب جای قشنگی.... همیشه به شادی انشالله...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم