ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

کیان عزیزم , تولدت مبارک نازنینمممممممممم

1394/5/25 16:07
نویسنده : مامان
4,736 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی
امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

کیان یک ماههفرشته

کیان دو ماههبغل

کیان سه ماههمحبت

کیان چهار ماههبوس

کیان پنج ماههآرام

کیان شش ماههمحبت

کیان هفت ماههبوس

کیان هشت ماههبغل

کیان نه ماههمحبت

کیان ده ماههبوس

کیان یازده ماههمحبت

و بالاخره.............

کیان یکسالهجشنجشنجشن

 

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو .

متن و عکس تبریک تولد به دوست پسرم

کیان عزیزم , تولدت مبارک نازنینمممممممممممم

پسندها (3)

نظرات (3)

الهام
25 مرداد 94 23:22
تولد کیان عزیزم رو هزاران بار تبریک میگم هزاران شاخه گل رز تقدیم به تو پسر زیبا
مامان
پاسخ
ممنون الهام جون
مهربان پدر
28 مرداد 94 9:59
کیانم، هستیم، عمرم ،عشقم، مهربانم ! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد دلبندم تولدت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون بابا جون مهربونم
زهـــــــــرا
2 شهریور 94 12:22
تولدتـــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــ
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم