ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

جنگل ابر

1394/5/1 12:29
نویسنده : مامان
816 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکای من

چند روز تعطیلی خرداد رو با خونواده ی دایی محمد و عمه مریم و عمه عاطفه تصمیم گرفتیم بریم شاهرود و جنگل ابر , بسیار جای زیبا و قشنگی بود , منظره ی اومدن ابرا خیلی جالب بود , یهویی از یه کنار شروع کردن به اومدن,خیییییییییییییییلی قشنگ بود , آدم فقط دلش میخواست بشینه و اومدنشون رو تماشا کنه.

آبشارشیرآباد و قابوسنامه و بازازچه ی اینچه برون و پشمکی مقصد بعدی ما بود  , غیر از شب اول که تو داورزن موندیمو از گرما هلاک شدیم , بقیه سفر عالی بود , چه شبی بود!!!انگار اصلا پایان نداشت , من که تا صبح اصلا نخوابیدمو یکسره با شیشه ی کیان روش آب میریختم که یه وقت گرمازده نشه, اونشب خیلی بد بود , خییییییییییییییییلی ولی بقیه سفر عالی بود

niniweblog.com

ابرا پشت سر ایمان

niniweblog.com

niniweblog.com

ایمان بن تن!!!

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

ایمان جون , کیان جون , نازنین جون

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

راستی امروز اول مرداد تولد خودمه , تولدم مبارکخندونکتشویق

بیست و چهار روز دیگه هم تولد کیان عزیزمه , چقدر زود یکسال گذشت , به سرعت برق و باد , دلم میخواد از همین حالا تولد پسر کوچولوی عزیزم رو بهش تبریک بگم:

کیان نازنین من تولدت هزاران بار مبارک فسقلی دوست داشتنی من

http://rozup.ir/up/htoh/Pictures/love/(love39love).gif

کیان یک ماههفرشته

کیان ده ماههمحبتبوس

تفاوت را احساس کنیدخندونک

پسندها (3)

نظرات (4)

الهام
1 مرداد 94 14:52
سلام عزیزم خیلی عکسهای قشنگی بود منم در مورد جنگل ابر شنیده بودم ولی نرفتم.از شاهرود چقدر فاصله داره؟ جاده ش خوبه؟ راستی اگه اون خانمی که کنار بابای ایمانه شما باشید باید بگم بچه ها دقیقا شبیه شما هستند و شباهتشون به پدرشون کمتره خدا حفظشون کنه ایشالا همیشه به سفر تولدتون مبارک پیشاپیش تولد کیان جون هم مبارک ببخشید با گوشی ام نتونستم شکلک بذاارم.
مامان
پاسخ
سلام الهام جون , ممنون از لطفت خیلی جای قشنگیه حتما یه سری بزنید به اونجا ازشاهرود تا اونجا راهی نبود , ولی متاسفانه راهی که ما رفتیم خیییییییییییییلی بد بود , یه راه دیگه از سمت شمال میگن هست که اون خیلی خوبه آره عزیزم , خود خودمممممممماطرافیان هم متفق القول همینو میگن ممنون عزیزم مرسی از حضورت خواهش میکنم
مامان فهیمه
3 مرداد 94 10:52
سلام مامان ایمان جون تولدتون مبارک ایشالا همیشه سایتون بالا سر گل پسرا باشه و در کنار همسر مهربونتون خوشحال و خندون باشید. تولد کیان عزیزم هم مبارک
مامان
پاسخ
سلام فهیمه جون ممنون عزیزم , همینطور شما مرسی خاله جون
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 11:15
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__SLM___%% ________ %%_________%%% _______ %%___upam____%%% ______ %%____zOd biya____%% _____ %%__mOntazeretam___%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_nazar yadet nare_%%% _______ %%%______fadat __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
مامان
پاسخ
عمه عاطفه
19 مرداد 94 14:59
ایشالله همیشه به شادی و خوشی باشین. تولدت جفتتون مبارک...
مامان
پاسخ
مرسی عزیییییییییییییییزم