ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ایمان من,عشق من,پسر عزیز من ، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
 کیان نازنین من کیان نازنین من، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♛ایمان هدیه آسمان♛

منیژگان!!!!

1394/1/31 11:51
نویسنده : مامان
964 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها برای پنج ماهگی کیان بود که با خونواده ی عمه رقیه رفته بودیم یک روستای ییلاقی به نام منیژگان , خیلی جای قشنگی بود و مطمئنا تابسنونش هزار برابر قشنگتره.

niniweblog.com

niniweblog.com

ایمان و عرفانمحبتدشمنان دیروز و رفیق فابریکای امروزآرام

niniweblog.com

سد یخ زده!!!!

niniweblog.com

ایمان با بطری به دنبال آب معدنیمحبت

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان فهیمه
1 اردیبهشت 94 9:03
سلام ببخشید منیژگان کجاست؟ خیلی زیباست. عزیزم کیان جون چقدر خوشمل شدی ماشالا با اون روسری
مامان
پاسخ
سلام عزیزم،اطراف مشهد،نزدیک چناران. خیلی جای باصفايت بود،جای دوستان سبز بود واقعا
مامان الى
18 اردیبهشت 94 12:48
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان
پاسخ
salam dooste aziz,hatman
سما مامان فرشته ها
23 اردیبهشت 94 14:24
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان
پاسخ
salam golam , chashm
مامان فهیمه
28 اردیبهشت 94 9:28
سلام کجایی خانمی چرا از پسرای گلتون نمی نویسید. ما دلمون تنگ شده براشون
مامان
پاسخ
salam fahimeh jooon,ye moddat hesabi dargir boodam,dar avvalin forsat miyam
سما مامان فرشته ها
3 خرداد 94 18:15
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره.
مامان
پاسخ
salam azizam,hatman miyam
مــــن
27 خرداد 94 21:19
وای قربون خوشگلیهات...من آپم....بهم سر بزنین و اگه شد یه نظری هم واسه پست اولم بزارین
مامان
پاسخ
سلام عزیزم،لطف کردی اومدي و نظر گذاشتی، چشم حتما ميام.
الهام
1 تیر 94 13:46
من این پست رو ندیده بودم چه جای قشنگیه
مامان
پاسخ
بسیار زیبا بود